Voorwaarden

Bestellen

In onze winkel aan de KNSM-laan 39 in Amsterdam vind je onze gehele collectie en meer! Ook voor je online bestellingen kun je in onze winkel terecht. Laat ons in dat geval weten dat je langs komt en wij zullen je aankoop dan alvast klaar zetten. Tel. 020-4193541 Openingstijden di. t/m za. 10:00-18:00, zo. 12:00-18:00 en ma. gesloten.

  • Online vind je vele producten uit onze collectie die je bij ons kunt bestellen. Als je op een artikel klikt kom je op de product detail pagina waar je via de zwarte bestelknop onder het artikel het product in het winkelmandje kan plaatsen. Zo kun je het mandje vullen.
  • Als je klaar bent met winkelen klik je op het winkelmandje RECHTS bovenin het scherm.
  • Nu komt je in het overzicht van de door jou bestelde artikelen, eventuele wijzigingen kun je hier nog maken.
  • Vul je adresgegevens in en kies de gewenste bezorg- en betaalmethode.
  • Tenslotte vragen we je onze voorwaarden te accepteren en druk je op de groene knop bestellen. Vervolgens kun je betalen via de door jou geselecteerde betaalmethode waarna je terugkeert op onze website en een email ontvangt met een bevestiging van jouw bestelling.

Betalen

Betalen gaat via iDEAL of Credit Card (Visa en Mastercard) of bancaire overschrijving

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Daarna klik je op de iDEAL-betaalknop en selecteer je de bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en daarna autoriseer je de betaling. iDEAL wordt ondersteund door Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, Postbank, en SNS.

Met Credit Cards van Visa en Mastercard kun je op een veilige manier betalen door je creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CID/CVC code in te voeren. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Je gegevens zijn beveiligd tegen toegang van derden.

Bij betalen via een bankoverschrijving zijn eventueel bijkomende bankkosten voor je eigen rekening. Vermeld bij deze betaalwijze altijd je ordernummer als referentie van je betaling! Ons rekeningnummer is NL08ABNA0465762018 ten name van pols potten bv te Amsterdam. Let op dat wij je bestelling pas in behandeling nemen zodra we je bancaire overschrijving in goede order hebben ontvangen. De levertijd kan hierdoor langer zijn, dan staat aangegeven bij het product.

Bezorgen

Binnen Nederland worden geen bezorgkosten gerekend voor bestellingen vanaf € 50,- en voor bestellingen tot € 50,- rekenen wij € 5,- per zending.

Leveren

Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verwerkt, daarin staat een trackingnummer waarmee je de status van de verzending kunt volgen.

Wat betreft de levertijd van je bestelling staat er bij elk artikel een indicatie van het aantal dagen of weken voor levering. Indien het artikel op voorraad is leveren we tussen 3-5 werkdagen. Bevat je bestelling meerdere artikelen met verschillende levertijd indicaties, dan leveren wij de gehele bestelling zodra het laatste artikel beschikbaar is voor levering. De meeste bezorgingen zullen worden uitgevoerd door UPS.

Uiteraard kun je je bestelling ook ophalen in onze winkel aan de KNSM-laan 39 in Amsterdam.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar verwachting dient te functioneren. Het gaat om verwachtingen die je redelijkerwijs over een product mag hebben. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit naar jouw mening niet het geval is, staan we je graag te woord om in alle redelijkheid tot een passende oplossing te komen.

Retourneren

Wij hopen dat je blij bent met je aankoop. Mocht dat om wat voor reden dan ook niet het geval zijn, dan kun je zonder probleem je aankoop retourneren. Dit kan tot maximaal 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

In de ‘algemene voorwaarden voor overeenkomst op afstand voor woonwinkels’, opgesteld door het CBW, lees je alles over jouw rechten en plichten bij een online aankoop. In deze voorwaarden wordt het zo genoemde herroepingsrecht (lees: retourneren van je aankoop) verder toegelicht.

Wat je moet doen om je aankoop aan ons terug te sturen?

  1. Vul het bijgesloten retourformulier in en voeg deze bij het artikel dat je terug wilt sturen.
  2. Verpak het artikel in de originele verpakking. Let op dat veel van onze producten kwetsbaar zijn. Gebruik daarom altijd zoveel mogelijk de originele verpakking inclusief het verpakkingsmateriaal zoals geleverd om je product te verpakken voor de retourzending.
  3. Vergeet niet het retourformulier mee te zenden, want zo kunnen wij zien dat jij de afzender bent en wat de reden van retourneren is.
  4. Het pakket moet terug gestuurd worden naar ons distributiecentrum:

    pols potten bv
    tav. retouren B2C
    Hornweg 77a
    1432 GD Aalsmeer


    Je kunt gebruik maken van de retoursticker om op het pakket te plakken, deze is standaard bij je bestelling meegeleverd.

    Let op dat de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening zijn!
    Producten die beschadigd retour komen kunnen niet geruild of vergoed worden! Je kunt ervoor kiezen het pakket verzekerd retour te zenden.


  5. Nadat wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen, zullen wij desgewenst het artikel ruilen (indien op voorraad) of het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel terugstorten op je rekening.

Vragen?

Heb je nog vragen of opmerkingen dan staan we je uiteraard graag te woord! Je kunt ons bellen op 020-4193541 of een mail sturen naar winkel@polspotten.nl

X